Deniz00 27+2deyim kabızlık beni mahvediyor 3.günüm. doktorun toz magnezyum verdi etkisi yok zeytinyağı içtim kayısı yedim kefir içtim bol su içiyorum ama bir düzen tutturamadım Allah rızası için başka çözümleri olan var mı?
Didemmmmm Deniz00 canım akşam dan kavanoz un içine kuru inciri 2 ye böl üzerine saf zeytinyağı koy sabah aç karnına ye bana çok iyi geldi umarım sana da iyi gelir.