nazcicek_3 Merhaba 6+6 haftalik hamileyken pirilama basladim suan 15+0 im sadece bir haftadir pirilami gece yatmadan 1 tane aliyorum ondan once 2 aliyordum 1 e dusurupde pirilami birakabilen bulantisi biten oldumu acaba
EsilaErtugrul nazcicek_3 18. Haftaya kadar içtim sonra bire düşürdüm sonra tamamen kestim baktım geçmişti😂
2prensesannesi1 nazcicek_3 ben 7 haftalıkkn başladım 22 haftalıkken bıraktım bırakması çok zor oldu bağımlılık yapmıştı resmen içmediğimde hemen kötü oluyordum Bazen içerek bazen içmeyerek bırakıverdim
Irm_brk12 nazcicek_3 canım ben normalde içiyordum akşam yatmadan 1 tane bugün kendimi deneyim dedim mide bulantim belki geçmiştir ama geçmemiş sabah uyandım midem bulandı 20+4 devam edicem kullanmayaa
HilalYlmz nazcicek_3 23 haftalık olduk hala geceleri yatmadan 1 tane içiyorum belki geçmiştir bulantım ama bırakmaya cesaret edemiyorum toksa iş yerinde çok zorlanıyorum 😏 sanırım bağımlı oldum 😂
MommySharkdutdutdutut Ben bennn😂 ama haftamiz tutmuyor 🤭 Ben de 2 den 1 e dustum sonra tamamen kestim 🤭
MommySharkdutdutdutut nazcicek_3 23 de tamamen kesmistim 🤭 ama onun öncesinde o 1 taneyi bile icmezsem gunduzler bitmiyordu inan🤭
Emel123 nazcicek_3 16. Hafta bire düşürdüm. 28. Haftada bıraktım. 30. Haftaya kadar da ara ara kustum. Şimdi gayet iyiyim