Kızlar nasılsınız benim gibi yol gözleyen var mı doğmak istemeyen bebiş yapmışım 😂 neden gelmiyorsun annecim diyorum tekme yiyorum. Ben bunu çıkamıyorum burdan diye algılıyorum 😂 son 4 ama hâlâ tık yok..dün nişanım geldi diye heyecan yapmıştım ama doktorum kahverengi ve kırmızımsı olmasi gerektigini söyledi. Dünden beri hâlâ sildikce arada geliyor jöle kıvamında sarı gibi..yarin kotnrolüm var bakalım nst de sanci çıkacak mı. Arada bir şeyler oluyor ama düzenli mühim bir şey degil. Sizler nasilsiniz nasil gidiyor son günler. Bir de doktorum pazar gunune kadar bekleriz. Pazartesi suni veririz dedi. Bu suni sanci kaç saat veriliyor ya da suninin sonunda açilma olmazsa sezeryana mi aliniyor hemen anne. Yoksa bekleniyor mu 41 de doguranlar var nasil oluyor başina gelen var mi çok merak ediyorum .