PelinOuzhan bana da zaman hiç geçmez gibi geliyordu hatta şu an da öyle tam yarısına geldik bi 20hafta daha nasıl geçer diyorum ama inan anlamadım bile bi baktım 10hafta olduk derken 15 derken 19olduk 🙆🏼♀️🙆🏼♀️ Çokk heyecanlıyım. İnşallah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim.🤲🏻