Cagla-91  Dün de yazdım ama kimse cevaplamadı😂 12+1 haftalığız. Cinsiyet tahmini yapar mısınız🤗
Seylan Cagla-91 hiç anlamıyorum ama 12 haftada görünmüyormu cinsiyet bende yarın cinsiyet için gidecektim ☺️
Cagla-91 MommySharkdutdutdutut yaaa doktor da kız diye tahmin etti canım. Ben kaç kez rüyamda erkek olarak görmüştüm dün doktor kız dediğinde cok şaşırdım 😂🥰
Cagla-91 Seylan doktor Tahmini olarak söyledi canım. 1 ay daha bekleyelim o zaman kesin söylerim dedi. Ben de hiç anlamıyorum bu tahmin işlerinden göremiyorum 🤗
MommySharkdutdutdutut Cagla-91 bende erkek görmüştüm ve hala erkek bebek görüyorum ama kız 😄 🤭bilincaltinin oyunları bunlar 🤭😍saglicakla kucagina al inşallah
Halimeege Cagla-91 cinsiyette genelde rüyaların tersi çıkıyor 2 oğlumda kızım olacağını gördüm 3. Gebeliğim daha hiç rüya görmedim
BeyRah Cagla-91 rüyada erkek bebek görenin kızı, kız bebek görenin oğlu olur diye bir yorum okumuştum 😂 sanırım rüyanız çıkmış 🤗
Cagla-91 MommySharkdutdutdutut Aynıyız valla. Hatta ben hamile kaldığım ay görmüştüm erkek olduğunu. O yüzden kesin erkek diyorduk 🤭🤭🤭
Seylan Cagla-91 bana tahmini söylesede razıyım ben kız hissediyorm acaba doğrumu çok merak ediyorm kız çocuklarına ayrı bi sempatim var ama hayırlısı artk 🥰🙈
MommySharkdutdutdutut Cagla-91 valla tam tersi cikiyor genelde 🤭 hayrlisi olsun kiz da olsa erkek de olsa 🤭😍
Cagla-91 Seylan benim hissettiğimin tam tersi çıktı . Sağlıklı olsunlar da kız da erkek de farketmiyor hiç 😍🤗