Beyzanur_54 Kızlar bu durumu yaşayan varmı 29+4 ve yüzüm sarı sarı lekelenmeye başladı sonra geçiyor mu bilen varmı
Hafizeplt Beyzanur_54 benim güneş lekeleriö vardı zaten ama yeni yeni lekeler çıktı burnumun üzerinde.. dikkat ediyorum koruyucu sürmeden çıkmam evde bile sürerim bazen ama olacakmış 😅 kızınız mı olacak 🥰 hamile maskesi bu normal diyolar ama bilmiyorum doğum yapınca saçına sütünden damlat sil hiç bişeyn kalmaz benimde olmuştu diyo kayınvalidem 😅
zakdenizzz Beyzanur_54 geçmiyor diye biliyorum. Ama geçenlerde arkadaşımın annesi doğum sırasında aklına gelirse saçını yüzüne sür geçer derler dene bi demişti. 😆 aklıma gelirse deneyeceğim
nergiz__ Beyzanur_54 hamilelik lekeleri oluşabiliyormuş doğumdan sonra 1 sene içinde geçiyormuş kendiliğinden
hope-full Doktorum hamilelikte yüzde oluşan lekelerin geçmediğini söylemişti. Solente pregna güneş koruyucuyu önerdi sürekli yüzüme sürüyorum dışarı çıkarken sizin de aklınızda olsun güneş koruyucu mutlaka kullanın
zakdenizzz Beyzanur_54 çok ne yazık ki elmacık kemiklerim burun üstüm ve hatta dudağımın üstünde bile oluştu 😑
Sedasmsk Beyzanur_54 kaynanam şey demisti dogum yaptıktan sonra beyaz tulbenti yüzüne sür lekeler gider diye çok şükür yüzümde leke yokta olursa öyle yap demisti ne kadar doğru bilmem 🤷🏻♀️