Babubaa 8 haftanın içindeyiz. Şiddetli kanama ve düşük riski vardı, şu an kanama alanı küçülmüş tehlike geçmiş görülüyor. Fakat kasık ağrıları başladı. Gerilme gibi sanki. Bu normal midir?
Esra_38 Babubaa bende kanama falan yoktu ama kasık ağrısı çok yaşamıştım bebek yerleştiği rahim genişlediği için olağan demişti ama siz doktorunuza danışın☺️