Bugün görümcem için kontrole gittik doğuma hazırlıcaklar boyu normalde 160 ama boyu kısa olduğu için sezeryana alacaklar bende hamileyim ve kıda boyluyum hatts 153 ama ben normal doğum yapmak istiyorum kolaylaşıramıyor muyuz ya da sezeryan mı olmalıyım