Kayasbht bilmiyorum ki şeker yüklemesi yapılmıştı aslında ama açlık tokluk yapılcağını bilmiyordum. Ters duruyor bebişim dönmedi doktor da hareketleri nasıl dedi bende yavaş dedim. Aslında hareketlerini sayıyorum normal ama bi 25 26 27 28. Haftaya göre yavaş gelmişti. O yüzden yavaş dedim oda açlık tokluk şekeribe bakalım dedi.