Eslemelek bizde 30+1 🌸 sabah 5 ten sonra uyuyamıyorum gece de tuvalete vs kalkıyorum…belim ağrıyor bazen karnım da da hafif oluyor…sağa sola dönerken zorlanıyorum…çok şükür buna da ama ilk aylarım daha zor geçmişti…hastane çantam ve çocuğun beşiği vs kalan eksikler stres ediyor bu ay bunları halledecem artık…çamaşırları yıkanacak vs🌸