Anneeaa ilk ayaga kalıp yurudugunde biraz dünya batıyormus gibi hissediyorsun amaa asla pes etme ne kadar cok yurursen okadar cabuk toparlarsin. Ben dogumdan 3 gun sonra bebegim ve esimle birlikte avmye gidip alisveris yapmistim okadar iyiydim , her isimi kendim yapmistim