Fatmadumankorc Arkadaşlar TSH değerim 3.43 çıktı hamileliğimin 6. Haftası şu an benim gibi bir durum yaşayan var mı endokrine görünmemi istedi doktorum ilaç tedavisine başlayacağım
Hilal-95 Fatmadumankorc kesinlikle gidin ilacı gebelik boyunca kullanmanız gerekıyor benim 4.haftamda çıktı ilacı kullanıyorum her ay gidiyorum kan veriyorum ben dahiliyeye gidiyorm her ikiside bakıyor troid çok önemli sanah aç karnına içmen gerekıyor ilacı yarım saat 1 saat sonra yemek ye ilac daha iyi etkisini gösteriyor geçmiş olsun
Msdbzklu Fatmadumankorc Fatmadumankorc canım benimde dün 4.4 çıktı 8 haftalığım bende normalde bu haftalarda en fazla 2 çıkması gerekiyormuş daha önce yoktu benimde şimdi hamilelikte çıktı göründüm ben bugün dr çok riskli bişey değil 3,5 veya 4 te aşırı yüksek değil ama çocuğa geçmemesi için ilaç tedavisine başladık bugün her ay düzenli olarak dr görünmem ve ilaçları ihmal etmemem gerekiyormuş sende biran önce başla tedavine ☺️
Aysenurdmrc Fatmadumankorc benim 7 lerdeydi korkcak birşey yok ki doktorum hamile olmama bile şaşırdı bu kadar yüksek olupta.merak etmeyin verilen ilacı kullanın ve yenilmemesi gerekenlere çok dikkat edin hemen düşüyor ve önerim levetorin ilacını verirlerse doktor kahvaltıdan yarım saat önce iç diyor siz onu 1-2 saat önceye alın benim o şekilde 2. Ay 4 e düştü
Avokadoo @Fatmadumankorc bende de oncesinde cikti. Euthyrox kullaniorm gebelige hic bi skintisi yokmus endokrin kontrollerinizi aksatmayin. Iyi haftada cikmis sizinde doktorum 3aydan sonra cikmasi tehlike dedi