Kizlar merhaba benim ilk zamamlar da dusuk riskim vardi atlattik cok sukur sadece her ay olan bes dort damla lekelenmem oluyo ama bidaha gelmiyo acilmam vs vs hic biseyim yok cok sukur daha dun doktoruma muayne oldum oda bisey yok kanamalar normal sayilmiyo ama bazen sebebi bilinmeyne kanamalar gorulebiliyo dedi suan 25+6 haftaligimiz esimke hic beraber olmadik korkuyoruz erken dogum olursa vs vs diye ama her iki dokyorum da sorun yok diyo kanamalar icin napicamizi bilmiyoruz bu durum da olan var mi