Kızlar kontrolden geldim . İdrar yolu enfeksiyonum fazla. Gyno-lomexin fitil verdi akıntı için . Trıderm yıkama jeli verdi .Bunları kullanan var mı ? Birde idrar kültürü aldı onun sonucunu pazartesi alacağım . Enfeksiyonu engellememiz lazım erken doğuma sebep olur dedi doktorumuz . En son 12 deydi kan değerim .9 a kadar düşmüş . Azarı yedim 🤷🏻♀️ Doğrusunu söylemek gerekirse düzenli kullanmadım kan ilacımı .. simdi alarm kurup saati saatine içeceğim . Biraz moralim bozuldu geldim 😞 1 hafta önde gidiyoruz kilomuz boyumuz çok iyi dedi doktorumuz . İnsAllah enfeksiyon geçer kan değerim de normale döner . Enfeksiyon için sizler neler yaptınız ?