Ben yakacığı da önermiyorum açıkçası , bana 7 haftalık hamileyken bozulmuş gebelik %50 düşük yaparsın dediler. Ben de hemen özele gittim ama kesen gayet düzgün bir sıkıntı yok dediler. 15. Haftadayım şuan . Özeldeki doktor daha önce yakacıkta çalışmış Yakacıktaki ultrasonların çok kötü olduğunu söyledi. Ve doktorlar hiç hasta psikolojisine önem vermiyor . Dan diye söyledi düşük yaparsın diye dünyam başıma yıkılmıştı hiç beklemiyordum 🥲 geçen haftalarda da zeynep kamile gittim açıkçası orada da ilgi çok kötü uzmanlar değil asistanlar ilgileniyor ve hiç bilgi vermiyolar . Cinsiyeti hakkında kelam etmedi kadın kendi kendine baktı ultrason görüntüsü verdi hiçbir şey söylemedi bu kadar 🤷🏻♀️ Ben de maltepede oturuyorum ve ilgili bir devlet arayışındayım ama malesef bulamadım bu gidişle detaylı vs tüm testlerimde özelle devam edeceğim gibi 😐😐