Pestil ya bence sen dediğimi yap xok hassas davranma jumbonun kini almıştım ilk zaman verdiğim paraya acimistim sonra elde yıkadım bisey olmasın diye ayy perisan oldu tencereler cok kotu oldu sonra öğrendim ki jumbo ve Karaca ortak firmaymis Karaca’dan alayım o zaman ismine para vermeyin o kadar dedim Karaca ondan sağlam cikti bende elde yıkayın aman bisey olmasın diye dusunmedigimden bence diyorum almakla iyi yapmışsın hemen cok palalılar her ürünleri pahali bide hep zam geliyor bu hayatta yani o aldığın 3 aya fiyatına bak sok olursun sende eminim yani bosver cok düşünmeden için rahatça kullan hayırlısıyla canim