ssssxsss Merhaba anneler🤰 Aranızda gebelikte düşük tansiyonlu olan var mı? Kendinizi nasıl hissediyorsunuz? Düşük tansiyonunuzun sebebini biliyor musunuz? Hiç bayıldınız mı?😬