zehranurr İdrarımı yapıyorum elimi yıkıyorum elimi kurularken bidaha geliyor bidaha yapıyorum(afedersiniz bi kaç damla) elimi yıkıyorum banyodan çıkarken hooop bidaha. Nasıl bir kısır döngünün içindeyim ne yaşıyorum anlamıyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Srd zehranurr soguk almamaya dikkat edin ayaklarınızda çorap olsun. Eger suyuda ayakta içiyorsanız birde oturup içmeyi deneyin belki faydası olur
Adilekorkmaz zehranurr idrar yolu enfeksiyonu varmi diye baktirdinizmi acaba bende oyleydim ilac kullandim gecti
zehranurr Adilekorkmaz baktırmadım ama hiç yanma kaşınma falan yok. Birde ikiz bekliyorum bebeğimin biri devamlı mesaneme vuruyor vurdukça daha çok tetikleniyor. Vurmadığı zamanlarda kendisinin yaptığı baskı olduğunu düşünüyorum🤦🏼♀️ Yarın randevum var doktorumla paylaşsam iyi olucak belki idrar testi ister
Nesrintas22 zehranurr aa canım bende de vardı aynı sorun idrar yolu enfeksiyonu dediler kendini sıcak tut ve bol bol sıvı tüketimi yap geçer inşallah geçmiş olsun