Nurssss kanala yerleşmiştir. Benimde karnım 36.haftada indi aşağıya. Doktor kontrolünde bebeğin kafası kanala yerleşmiş demişti. Bir haftadır da karnım küçüldü benim artık. Resmen balon gibi sindi yan tarafları falan. Ama hâlâ doğmamak için direniyo 😅 39 haftalığız