sedasyc Merhaba kızlar 38+6 hamileyim bi kaç keredir vajinama bıçak saplanması gibi anlık bi ağrı oluyor acaba doğum belirtisi olabilir mi?
Omerhatice sedasyc o zamanlar açılma olmaya başlıyor demişti doktoeum canm oyle olabilir Bendede gecen hafta oldu bir kaç kez Muayenede 2 cm aciklik çıktı
Yasemin_in68 sedasyc bende aynıyım seninle canım bende yaklaşık 1 aydır oluyor ama açıklığım falan yok 🤷🏻♀️
Cnkz8 Omerhatice açıklığa sadece elle alttan mı bakıyorlar acaba 36 haftalığım hiç alttan muayene olmadım bıçak batması hissi 1 haftadır sürekli oluyor bende tedirgin oldum 🤨
sedasyc Omerhatice teşekkürler cevabınız için benim ikinci hamileliğim ama ilk doğumda hiç belirti yokken suni sancıyla doğumum başlatıldı o yüzden Buda aynı ilk gibi bende 😊
Omerhatice Cnkz8 evet 2 parmak ile alttan muayene ediliyor Acilmalar başlamış olabilir. Bebjs kanala inmiş olabilir hepsi orada o hissi veriyor 😊
Omerhatice sedasyc benimde ikinci gebeligim 😊 oğlumda 3 cm açılma olmuş kalmıştı suni ile başlattık sanırım bundada ayni olucak cuma günü gidicez Allahn izniyle 🥰