Kızlar doğum yapalı yaklaşık bir hafta oldu , planladığımız tarihten daha önce oldu, doktora kontorle gittiğimde de bebeğin doğum kanalına girdiğini öğrendim doktorum çatı muayenesi yapmak istedi ama ben zaten ondan korktuğum için yaptırmak istemedim , ısrarı üzerine bir kere yapmayı denedi ama kendimi kastığım için çok canım yandı muayene yarıda kaldı , doktorum yatış verdi kliniğe çıktım , sondam odada takıldı ordan da ameliyathaneye çıkardılar ben panik olduğumu komple bayıltılmak istediğim söyledim ama maalesef kabul etmediler spinal anestezi ile doğumu başlattılar , o an çok endişeliydim panik olmaktan sıkıntı çıkarmaktan çok korkuyordum ama hamd olsun olmadı , karnımda hareketler hissediyordum birden paşamın ağlama sesini duydum o ağladıkça bende ağladım sonra yanağıma koydular daha önce tecrübe edemediğim bir histi , hâlâ da öyle … Başından beri risklerim vardı (dış gebelik, düşük , erken doğum)) Rabbime hamd olsun evladımı sağlıkla kucağıma aldım . Çok zorlandım çok korktum doğumdan sonrasından ama Rabbime şükür her zorluk sıkıntı geçiyor ve kucağınızda ki o melek size güç kuvvet veriyor anneliği öğretiyor. Rabbim evlat isteyenlere hayırlı sağlıklı salih evlat nasip etsin, imtihan olarak evlat vermeyeceklerinin gönlüne ferahlık versin ecirlerini arttırsın . Evladı olanlara da hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin ….