39+0 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı dr suyun azalmış dedi nstde de kayda değer bir sancı yok dedi bebek doğum kanalınada inmedi daha cts günü tekrar çağırdı sancı durumuna göre bakıcak olmadı suni sancı ile başlatacak su için iki gün bizi idare eder bebek hareketlerine dikkat et dedi son haftası suyu azalıpta normal Doğum yapan var mı yoksa sezeryan mi hayırlısı ne ise o olsun istiyorum sağlıklı şekilde tek korkum suni sancıya rağmen açılma vs. olmazsa sonradan sezeryane alınmak dualarınıza ihtiyacım var 🙏🏻