Yasemin8841 Kızlar bugün alttan muayne oldum 9 haftalığım hafif akıntıyla beraber kan geliyo normalmi acaba🙄
ZumrutHanim Yasemin8841 kan hicbi sekilde normal değildir! lakin senden smear mi aldi? spekulum mu takti? jelsiz mi soktu? kan nasi bi kan?
alyaninannesi2 Yasemin8841 keşke izin vermeseydiniz. Asla normal değil bence gidin hemen hastaneye. İhmal etmeyin inş iyidir bebiş 🤲🏻
BlueButterfly Yasemin8841 benimde alttan muayene etmişlerdi ve çıkarken doktorum biraz kan gelebilir çok gelmez korkulcak bisey yok demişlerdi ama 6 haftalıkti kalp atışını duymak için bakilmisti 9 haftalık neden alttan muayene yapildi
Yasemin8841 Hayır bişeyim yoktu kontrole gittim aslında sordum neden alttan bakıyosunuz diye bu dönemlerde alttan bakabiliyoruz dedi çok hafif sancımda var leke gibi geliyo kanama
baby_mama Kanama normal değil mutlaka doktora gidin ama alttan muayene ile ilgili olduğunu sanmıyorum. Yurtdışında rutin çatı muayenesi ilk haftalarda yapılıyor, zararlı olsa yapmazlardı bence 🤷🏼♀️
Yasemin8841 BlueButterfly orda sadece çatal vardı normal ultrason yoktu demek ki hep alttan bakıyolar 7 haftalıkken normal ultrasonla kalp atışını duymuştuk zaten bugünde alttan bakınca duyuldu aynı doktor değildi
Minigimyolda Yasemin8841 parça alındıysa ondan dolayı geliyor olabilir içiniz rahat edeckse acile gidebilirsiniz alttan muayene içinde herkes farklı şeyler söyler siz hiçbirine kulak asmayin doktor değiliz doktorlardan iyi bilemeyiz bir sakıncası olsa alttan muayene etmezler zaten
BlueButterfly Yasemin8841 anladım ama tuhaf geldi devlet çok meraklıdır normalde ama 1 hafta sonra tekrar gitmistim ben yinemi bakicaksiniz alttan dediğimde hayır tabiki demişti artık bakılmaz bi çatı muayenende karsilascaksin onur türlü risk olur demişti icim rahat etsin dersen bi git derim doktora acile filan ama içini ferah tut
nevamm1 Yasemin8841 bende çok fazla gaz olduğu için 11.haftaya kadar alttan muayne oldum öyle bı sorun hiç olmadı kanamanin hiç bir çeşidi normal değil canım acile git bence bir an önce