Kizlar dünkü yaşadığım olaydan sonra kendimi iyi hissetmiyorum, kasiklarimda ve karnjmda siddetli agri var ve çok yoğun akıntı geliyor,cocuk stresten mi etkilendi acaba?Normalde de stres yapınca benim iltihap gelirdi..Allahindan bulsun kaynanam ve esim cok sinirliyim ya olan cocuga olacak..Esimle de konusmuyorum ,insan evladı için susar ya of of