ahemsiree Merhaba anneler 😊 24+3 haftalık gebeyim. Şeker yüklemesinde tokluk şekerim biraz yüksek çıktı ve doktorum karbonhidrat diyeti yapmamı söyledi. Bu durumda olanlar var mı varsa diyetinizde neler uyguluyorsunuz?