Bebeğim emziği tutmuyor zaten hangisini sever bilmediğim için wee baby almıştım ama şansımı bir daha denemek istiyorum gece gündüz emmek istiyor çünkü😀 aklımda Philips avent ultra air veya oioi var çok şey okudum ama kauçuk mu olmalı silikon mu yoksa damaklı mı damaksız mı hangi marka almalıyım kafam karıştı sizce aldığımda en tutabileceği emzik hangisi olur 🥺