Semaberay canım 2 gebeliğim de de 2.5 ile 3 arasında oynadı değerlerim ve hep ilaç kullanıyorum sabahları açkarına. Yani normal insandan farklı hamilelik guatrı 2.5 altı olması gerekir. Seninde çok yüksek değil ama yinede 25 lik ilaç başlatabilir doktorun.