elifnurrrr Kızlar bugun alttan muayne oldum açıklık için 37 haftadayım akıntım la birlikte pembemsi bişey geldi doktora sordum normal dedi şimdi tekrar gelmiş ama baya kan gelmiş kırmızı böyle olması normal mi acaba kanama çok olurmu çatı muaynesinden sonra
Asyaerciyes elifnurrrr ben ilk kızımda 3 kere oldum farklı günlerde ama hiç öyle sorun olmadı olmazsa bi acile gidip ultrasyon ile baktırın
rmseren elifnurrrr doktorunuza sorun bence,bana lekelenme şeklinde olursa normal,canlı kırmızı ve çok olursa haber ver dedi
Sedarif elifnurrrr Benimde çok kanamam oldu ayağa kalkmamla aktı hep normal dedi doktor ama benim erken doğum olduğu için gün içinde 2 3 kere açılma varmı diye bakıldı ondan kanamam oldu
elifnurrrr Asyaerciyes ilk hamileliğimde bende oldum ama pembe leke gibi gelmişti bu baya kırmızı ve çok geldi
elifnurrrr rmseren pembe leke gelmişti önce doktor normal dedi sonra baya kırmızı kan geldi kesilmezse gidicem bakalım tekrar hastaneye
elifnurrrr umaydurununannesi benim önce leke geldi sonra adet kanı gibi kan geldi baya 4 5 saat oldu daha da bişey yok o yüzden gitmedim bende hastaneye
umaydurununannesi elifnurrrr tekrar gelırse gıt bence sancıda eslık edıyosa ve normal dogum olcaksa benum bebegım ters o yuzden geldıgı gıvı gıdıcem normal olsa sancımın dusmesını beklerdım