Bende aynı şekilde doğum yaptım 11. Günümüz ilk 1 hafta benim için çok ağrılı geçti günde 4-5 tane acı kahve içtim. Sürekli yatmam gerekti her kafamı kaldırdığımda burnumun ucundan belime kadar başım beynim patlayacak gibi oluyordu aşırı kötüydü bebekle bile ilgilenemedim ve her dediğim evet öyle oluyor neden genel anestezi olmadın dedi ben bilmiyordum. Herkeste farklı olabilir bilmiyorum ama çevrenizde biraz daha araştırın bence genel anestezi öneririm. 🤷🏼♀️♥️