Feyyzaa38 36 haftaligiz ilk defa nst ye girdim ufak sancılar çıktı erken doğacak diye çok korkuyorum😩😩
Ozge98 Feyyzaa38 her sancı doğum başlangıcı değildir korkmayın lütfen kaç hafta kaç günlük tam olarak ?
AybukeA Feyyzaa38 doktorunuz yorumladı mi? Benim de 2 sanci cikti, 36. Haftadayim, sordum erken doğum belirtisi degil dedi doktorum, bi sorun yok gayet güzel nst sonucun demisti
Seherucr Feyyzaa38 bende 36 haftalık doğum yaptım. Korkmayın 35 den sonrasını sıkıntılı görmüyorlar 🌸
Ayss1234 Feyyzaa38 36. Haftada benimde 3 kere 60 larda sancim cikti bide ufak tefek sancılar şuan 37+2 yim 2 gün önce gittim yine sancim ve 1 cm açıklığım çıktı çatı darlığından dolayı 38+3 e sezeryan günü verdi doktorum 😊 insAllah zamanını bekler bebisiniz
Feyyzaa38 Ozge98 36+1 Ben hissetmiyorum da doktor korkuttu biraz 10 gün icin de doğarsa kuveze girer felan diye
Ysmmmnn Feyyzaa38 ufak sancıdan korkmayn sancılarınız düzenli olana kadar doğum olmaz başka riskiniz yoksa eğer
Mumyy Feyyzaa38 ilk gebeligimde oğlum 36+5 te dogdu kuveze girmedi içiniz ferah olsun kaç Gr bebeğiniz
Ozge98 Feyyzaa38 37.haftaya girmiş oluyorsunuz zaten eğer gelişiminde bir problem yoksa küvöze girmez inşaAllah ben yenidoğan hemşiresiyim doktorunuzun söylediği tabiki yanlış değil ama bu her bebekte olan bir risk kendinizi korkutmayın
Seherucr Feyyzaa38 küvoze girdi evet ama benim riskli gebelikti zaten solunum sıkıntısı ve enfeksiyon vardı onun için kaldı. Ama 34 haftalık doğup küvoze girmeyen bebekler var. Onun için herkesin aynı olmuyo inşallah ikinizde sağlıcakla çıkarsınız hastaneden 🌸
LivaveLeyla Feyyzaa38 36+2 de doğum yaptım doktorunuz küvöze girme ihtimalinden bahsetmiştir ama bu ihtimal her bebekte var 38 -39 da doğan bebeklerde bile var korkmayın benim kızım 2700 doğdu küvöze girmedi çok şükür hiç bir gelişim geriliği vs yok 20 aylık oldu bile bol bol dua et hayırlı doğumlar dilerim 🌺💕
Aslic Feyyzaa38 kiz korkma benim 35ten sonra hep sancim cikti hemde duzenli ama bir turlu gelmek bilmedi 39+6da suniyle dogum yaptim gene kendi gelmedi yani 😄 hem haftanda iyi masallah
Elfsndkl Feyyzaa38 benim 35 haftalıkken 100 ’ün üstünde sancım cıktı doktor dinlen felan dedi ama şuan 37 haftalığim korkma bir şey olmaz . Biraz bu sancıların çıkmasını su fazlalığı eksikligi enfeksiyon felan etkiliyo canım. Ama seninki 36 haftalikmis bir sey olmaz korkma