Anal bölgeye doğru minik minik genital siğillerim var. Haftaya sezaryen olacağım. Doktorum hazır epidural yapmışken doğum sonrası siğillerini de yakayım. Nasıl olsa uyuşuk olacak sonrasında da ağrı kesici vereceğiz dedi. Ama kafam çok karıştı.
ya sonrasında ağrılı olursa? Hem karnımda sezaryen yarası, hem vajinada kanama, hem de siğillerin ağrısı zor olur mu?
yoksa hepsini bir aradan çıkartmak mı mantıklı? Elektrokoter ile siğillerini yaktırmış olan var mı? İyileşmesi nasıl oluyor?