Bebegim_90 bende Kayseri şehir hastanesine gidiyorum canım doktorun kim bana da dün gittim 17+5 haftaligim cinsiyetine kız gibi dedi ama kesin demedi 17 hafta da bile kesin bişey demedi anlamadım valla Gülşen Mustafa da erkek demisti bana bakalım hayırlısı olsun 💙🥰