Kizlar o kadae cok belim.agriyorki sag bacagima kadar vuruyor boyle olan var mi toplamda 8 kilo.vermistim simdi 2 kilo geri almışım ama bebekte 2300 du en son bel agrisi beni bitiyor hele ki gece olunca dayanamiyorum bacagimin üzerine basamiyorum cok agri yapıyor. Iyice heyecan korku hepsi de bir oldu. Bi yandan eksikler var bi yandan alınanlar yıkanacak var mi benim gibi olan ?