Ceydoli hmm anladım canım. İlk haftalarında gelişmedi malesef kalp atışı hiç duyamadık, boş gebelik dedi. Yumurtlama tembelliği olarak geçiyor benimkide ama tüp bebek kararını vermekten de korkuyorum açıkçası bi yanım çok istiyor diğer yanım istemiyor aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum