Havva58 Kizlar 36 haftaligim bebgimin hareketleri çok az hep aynı yerde ve sadece ayağıyla.iteliyor.o da çok az arada bir normal mi acaba
Bensulee_ Havva58 normaldir annesi artık iyice büyüdü minik fındık🥰büyük ihtimal yeri artık ona dar geliyor ve bu yüzden çok az hareket ediyor.
Hafissee Havva58 benmki durmuyo durmuyo durmuyo asla hep bir aktiflik halinde hiç uyumuyo mu anlamadım
Cigdemmom Havva58 of aynı olayı yaşıyorum 36+4 üz görüyorum bu haftada instagramda anneler karınlarını çekiyor bebek resmen çıkıcak gibi hareketli 😅😅 benim ki pıt pıt ya da sağa sola kayıyor 😅 çok az hareketleri
Burcinsrdgn Havva58 benim 36+4 hareketli oldukça suyu yeterli durumda suyu iyi mi acaba ama bebek bizim hareketli sanırım oldukça delip çıkacak gibi
Tubacirak Benimde oyle bende 36+1 dun doktora gittim nst de sancim cikti bebegin basi dogum kanalina giriyo yavas yavas demişti doktor bi doktorunuza danisin belki muayeneye cagirir sizi
Beyzan Hafissee anne karnında durmayan bir bebem vardı şimdi 2.5 yaşında o koltuk tepesinde ve ben bunlari yazıyorum 😂 şimdi ikincisi çok sakin doktor bile kıpırdasın diye yayık ayranına çeviriyor karnımı arkadaş lütfedip uyanmiyor umarım doğumdan sonra da böyle olur 😃
Arzuli Beyzan bu ben 🤦🏼♀️ Nst çekilirken karnım resmen yayık ayran gibi ikide bir gelip çalkalıyor hemşire doktor dürtüyor yok ama yüzünü bile görmedik hareketsizlikten şimdiden içerde obez yani bazen korkuyorum napıyor içerde diye dürtüyorum tepki ver diye 😊
Beyzan Arzuli tek dileğim aynı performansi doğumdan sonra da göstersin ama annem de ben içerde çok yattim deyip yatmazsa gör o zaman diyor 😬