Sevdakargi 25 haftayı bitirdik düzenli olarak lekelenme oluyor hastaneye gittiğimde doktor bı sorun diyor ama yinede hormon takviye edici iğne veriyor sebebi ne olabilir 25 hafta olup lekelenme yaşayan var mı acaba ?
ebru23 Sevdakargi baska bir hastaneye yada doktora gittin mi canim lekeleme pek normal bisey degil ilac veriyorlar ama kanama bolges vsrsada
Addile Sevdakargi sürekli degil ama bendede olmştu 25.haftada böbrek kaynaklıymş benmki aynen iğne verdi bir hafta prgestaran kullandm
ebru23 Sevdakargi ins daha fazla dayanir gobuste bebek sen bol bol dinlen canim bemce kendini yorma dogum cantani hazirla yavastan
Sevdakargi ebru23 Altı buçuk aylık doğarsa yaşama ihtimali var mı kaf çok dolu herkes ayrı bişey söylüyor
ebru23 Sevdakargi kac haftalik tam olarak 25 haftalik 850 gram dogdu kuzenin cocugu 3 ay kuvezde kaldi suan turp gibi yipratici bir zaman tabiki