Betulsarda 36+0 benimde karnımda sancı oluyor bu ara çok ishalim ishalden mi yalancı sancı mı bilemedim 🤦🏻♀️ Ara ara çok sertleşiyor karnım oğlum aşağıya indi artk göğüs kafesime parmakla bakınca boşluk var baya bakalm belden sancı vurmadı şimdiye kadar 🙈 son iki üç hafta 💁🏻♀️💙🙏🏻