BY61 Kızlar 36. Haftamdayım ve hala karar veremedim. Sizden fikir almak istiyorum haftaya çatı muayenem var herşey normal giderse normal doğum yapabilir miyim diye endişeleniyorum🤦🏻♀️
Yazderyasi BY61 rabbim bizleri öyle yaratmış ki çok güçlüyüz. Bebekte bi sknti olmadığı sürece normal doğum taraftarıyım.. diğeri ameliyat.. Bebekte sizde sknti varsa elbette sezaryen.