rmseren Merhabalar, bugün doktor alttan muayenede bir parmak açıklık var dedi. 38+2 haftalık hamileyim. sizce açılmam hemen ilerler mi, veya doğum ne zaman olur 🤔 Kişiden kişiye değişir evet ama genel nabzı öğrenmek istiyorum
MomHero2 rmseren ilk hamileliğimde 36 haftalık ken nişana benzer bişey geldi gittim Nts çekildi sancı yok açıklık 1 cm. 41. Haftaya girdim sancım hastanede geldi hala açıklık 1 cm bir günün sonunda 2 cm oldu bebek riske girdiği için sezaryen oldum acilen benim açılmadı yani kimisinin erken açılabiliyor
SudeSelennnn rmseren ben 27 mayısta gece 11 de 1 parmak açıklıkla yattim 28 mayıs sabah 7 de de doğum yaptım ama doktor kişiden kişiye değişir demişti ama benim bunun yanında sancım ve kanamam da vardi
Dilekcnkn rmseren Benim eltimin sabah 8 gibi falan suyu geldi 1 cm açıklığı vardı öğlenden sonra 5-6 gibi doğuk yaptı yani değişiyor herkesde ☺️
rmseren Dilekcnkn evet su geldikten sonra doğum daha hızlı oluyor zaten ama su gelmeden acaba ne kadar sürede açıklığım artacak doğum başlayacak onu merak ediyorum 😌
Dilekcnkn rmseren Benim 4 cm açıklığım vardı akşam 8′de gittim gece 2′de suyum geldi ama sancı falan hiç yok yani her doğum o kadar farklı ki 😂
Dilekcnkn rmseren Hayırr öylesine gittim hastahaneye bir günüm geçmişti muayane oldum sancın var mı dedi yok dedim allah allah 4 cm açılma var ama dedi nstye falan girdim yine tık yok sonra yatış falan derken gece 02:50 geçe doğum yaptım ☺️
Dilekcnkn rmseren Aahhh ahha o sancılar başladığında birde görseydin aslında sancıda değil o doktor varya mahfettiler beni nefret ediyorum devlet hastahanelerinden bu yüzden