Kızlar bebeğim bi kaç gündür çok az hareket ediyo yok denecek kadar nst de kalp atışları normal ama doktorum beklemeyebiliriz dedi 37+ 3 de ama pazartesi haftalık kontrole gittiğimizde 1 hafta gelişimi geriydi ve eski kilosuyla aynıydı hiç kilo almamıştı 1 hafta içerisinde beklemelimiyim yoksa doktorun dediği gibi riske atmamalımıyım? Çatı darlığından zaten sezaryen kararı almıştık bir hafta sonra olacaktı sadece.