BeyRah Minişimin cinsiyetini tahmin edecek, gerçekten anladığına inanan birleri var mıııııı??? 🤗🤗🤗 yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum hanımlaaaar 🤗🥰 https://www.hizliresim.com/lyjqcky
BeyRah BeyRah @Egeymen 🙏🏻 Bir bakar mısınız rica etsemmm 🤗yukarıdaki 11+4 bugün çekildi. Bu da 7. Hafta bitimi 🤗 https://www.hizliresim.com/qc3n3k7
Kubrabekaroglu_ [img]https://i.hizliresim.com/ffz5nga.jpeg[/img][/url] merhabalar bizde tahmin istiyoruz ☺️🙏🏻
BeyRah Kubrabekaroglu_ ben anlamam da pipili gibi durmuyor mu 😂 benim gözüm mü yanıldı 😂 13 haftada oluşuyor mu onu da bilmiyorum 😂😂😂😂😂
Kubrabekaroglu_ BeyRah doğru görmüş olabilirsin çünkü herkes erkek dedi hadi hayırlısı diyelim ozman 😃🤚🏼🤰🏼
Deryakadir Gulsen4224 ya sizi kaç defa etiketledim bana neden yorum yapmıyorsunuz😊 https://resimyukle.io/TuwjO3e57J.link lütfen benimkine de bakın🙏
BeyRah Gulsen4224 teşekkür ederim 🥰 bende erkek gibi hissediyordum 😁 herkes kızın olacak demişti. Sağlıklı olsun ikisini de çok isterim 🤗🤗🤗
Ocakmam  8 hafta iken ultrason görüntüsü şu an 11 hafta 🤔