Kbrsnr28 bence gayet güzel bi isim içinize sindiyse iki isim tek isim hiç önemli değil ☺️ Benim de kızım olacak Allah’ın izniyle, ismini İdil Duru koyacağız 🥰 benim ailemde eşimin ailesi de tek isim koyun o ne öyle diyorlar ama benim içime bu sindi bunu koydum gayette uyumlu olduğuna inanıyorum 😄 sizin ismi de çok beğendim ☺️☺️