tgba715 Selam kızlar. Rahimin tamamına değil de böyle dudak kenarlarına kasık altına doğru hafif hafif batmalar oluyor 16 haftalıgım bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı teşekkürler
Emelaygl tgba715 tam olarak ben bende şimdi bunın için neye girdim bakayım diyr ben 12 haftalıgım 12 16 hafta arası çok oluyormuş sanırım bi tarafta oluyor benım sağ taraf üst bölgesınde resmen iğne batıyor sanırım rahim büyüdüğü için
ilkgozagrimhavinim tgba715 aynısını yaşıyorum bugün. 18 haftalık hamileyim. Rahmin aşağısına doğru sol tarafa batıp batıp duruyo geriliyo kasılıyo sanki. Bilemedim..
Qwerty1 Rahim büyüdüğü için oluyo o ayaklarını sıcak tut rahatsız olursan ılık bi duş al geçmezse doktorunla konuş canım