Yildizparlak Merhaba ben bir kimyasal bir dış gebelik geçirdim iğne oldum 5 ay geçti üzerinden 3 aydır korunmuyoruz ama hamile kalamıyorum acaba benim gibi olup iğneden sonra böyle kalamayanlar var mı
FZehraColak Yildizparlak merhaba 2019 yılında dış gebelik geçşrdim. Kürtaj oldum ve ardından metex isimli iğne vurundum. o zamandan beri tekrar hamile kalamadım. dış gebelik sonrası rahim filmi çekindiniz mi?
beren_r FZehraColak Yildizparlak kasim 2020 de dis gebelkdn hem igne oldm hem tupum alindi.igne ile duşmeyince sol tup alindi aradan 4ay gecti hmile kaldm sağ tup sglikli dedi dktor kalmasaydm eger rahim flmi cekilmemi onermsti ama 6ay gecsn demsti bn amelyt snrasi 4.ayda hmile kldm
Gul2808 Yildizparlak 2020 eylul de dış gebelik oldu iğne ile sonlandı ama tekrardan hamile kalmada bir sorun yaşamadım 2021 şubat ayında hamile olduğumu öğrendim martta düşük yaptım şuan tekrar hamileyim kan pıhtılaşmam var mış iğne ve hap kullanıyorum