Aysuoguz Merhabalar bebek arabası ne marka önersiniz?Travel sistem mi aldınız?Bir de rica etsem fiyat?
Ebrumihrimah Aysuoguz yoyko city aldım 1200 felan olması lazımdi Kullanıyorum çok memnunum Kendim açıp kapatıyorum birinin yardımına gerek kalmadan
shinemuu Aysuoguz Ebrumihrimah Bende yoyko city aldım. Henüz gelmedi. Bekliyorum bakalım umarım anlatıldığı gibi gelir. İndirimden 1472 tl ye aldım ben şuan 1800 civarı sanırım.
Haticeerez Aysuoguz bende instagramdan bebemsi diye bir siteden aldim travel sistem pusetiyle beraber 1300 lira ve tavsiye ederim çok hafif kaliteli ve kullanışlı
Ebrumihrimah shinemuu pişman olmazmisiniz gerçekten çok hafif sürüşü çok güzel bende yorumlara bakarak almıştım
Kubratu Yoyko travel sistem bebek arabası daha kullanmadım ama görünüş olarak hafiflik olarak sürüş olarak deyince çok memnun kaldım tavsiye ederim 😊puseti de gayet iyi