Bebegim0101 Arkadaslar merhaba,haftaya persembe gunu devlet hast.rahim flimi çekilip özeldeki dr.gostermem gerek ama ozeldeki dr.rapor olarak degil goruntu olarak istiyor,nasil gosterecegim goruntuyu acaba bilgisi olan varmi
Adalina09 Bebegim0101 filmleri vermeleri lazım bana hem filmleri verdiler hemde telefonuma gönderdi doktor resimleri
Bebegim0101 Aykem ben daha cektirmedim haftaya persembe cekilecek ama üniversite hast.cekilecegim acaba cd olarak veriyorlarmi onu merak ediyorum
Berfin21210 Bebegim0101 benim gittiğim hastanede vermediler ünv hastanesinde ama siz isteyin yada önceden bi konuşun
Bebegim0101 Adalina09 iste resim vs.olarak degil video olarak cd olarak istiyorum dedi ablamadm bende,bende ünv.hast.cekilecegim oyuzden veriyorlarmi bilemedm
Adalina09 Bebegim0101 video bize de vermediler canım doktora gitmiş öyle dediler ama benden başka doktor istedi o doktora resimleri ve raporu götürdüm yeterli dedi
Bebegim0101 bbusra aynı hast.dr.gittiyseniz evet dr.otomatik olarak sistemden goruyor,ama ben rahim flimini devlette çekilip ozeldeki dr.goturecegim,oyuzden emin olamadim cnm
Barlas_mom Bebegim0101 rahim filmi için devletten randevu mu aldınız nasıl yaptınız acaba ? Doktorum benden de istedi yeni de merak ettim postu görünce
Bebegim0101 Barlas_mom evet ben ünv.hastanesindrn randevu aldim,adetinizin 1.gunu arayıp randevu almanız lazim ve adetliyken muane olmaniz lazim.onlar sizi yonlendiriyorlar zaten
Bebegim0101 Barlas_mom cnm ben interfilite bolumunden aldim randevuyu,ama normaldede bence kadin dogumcu yonlendiriyordur bilmiyorum tam olarak acikcasi