mrvkrr prof dr dilek benk Şilfeler cok memnunum. Benm sigortam anadolu sağlık sigortası eşim tsk da çalısıyor orda yaptırmıştı. Herseyi yüzde yüz karşılıyor tek kuruş ödemiyorum. Bir sürü test yaptırdım hiç birine ödemedim. Detaylıya falan da ödemicem doğumu da komple karşılıyor ona da hiç ödemicem. İnşallah teşekkür ederim:) doktor cok iyi tavsiye ederim:)