hilal8689 Şubattan beri aşı çıkmıştı. Önce ilk trimester bitsin diye bekledim. Sonra sinovac yoktu onu bekledim. Sonunda gelmiş randevumu aldım. Bekleyen varsa haberiniz olsun.
Mervis080 Eloli biontech daha iyi benim doktorum hangisine ulaşırsan ol demişti ben yan etkisi olabilir diye biontech olmadim Sinovac tercih ettim
hilal8689 Eloli normal şartlarda biontech olurdum ama hamilelik dolayısıyla sinovac tercih ettim. Annem biontech oldu ertesi gün biraz yan etki yaşadı. O yüzden zorlanmamak için sinovacı bekledim.