Ysmn211 TSH 2.61 Serbest T3 3.24 Serbes T4 1.28 E2 49 LH 6.79 Prolaktin 9.93 FSH 6.43 Normal mi kızlar sizce? Lütfen bakar mısınız
zehranurr Ysmn211 canım doktor değiliz ki aramızda sayılıdır bu sonuçlardan anlayan. Doktorunla görüş istersen
Aysobaciniz Ysmn211 anlamadım bn bilgim içinde bir konu değil 🙄 doktorunuza sorarsanız daha iyi bilgi verir
Syma-ma Ysmn211 🤷 ben de bilmiyorum yani kimse bakmıyor diyorsunuz da kimsenin bı bildiği yok demekki demiyosunuz🤣
wills Ysmn211 canim kısa süre önce hormon testi yapmış biri olarak biraz araştırmalarıma göre senin hormonların cok iyi. Hatta araştırma yaptigim notlara sen de bak yukleyebilirsem belki faydalı olur. Hormonların yanında yazdığım rakamlar benim sonucum belirteyim onu 😊 olması gereken rakamlar da açıklamalarında yaziyor. Senin cok iyi değerlerin insallah eşinin de birseyi yoktur. Tez zamanda evlat isteyen herkese nasip etsin Rabbım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 https://imgyukle.com/i/O7NXgM
annesinin_beybisi Ysmn211 direkt test sonuç kağıdı çekip at referans degerlerinden anlarız iyi mi kötü mü
Ysmn211 annesinin_beybisi Canim e nabiz olduğu için ekrana sığmadı hepsi. Değerler referans aralığında görünüyor ama yorum yapabilen olur diye paylaşmak istedim sizlerle. Teşekkür ederim ❤🤲
MDT Ysmn211 kaynana postu değil ki bu fikrimiz olsun. Sonuçta bizler doktor değiliz. Uzmanlık alanımız gelin-kaynana-eş-elti-görümce problemleri 😂 Şaka bir yana böyle bir şeyin cevabını en iyi doktorunuz verir size Ya da internetten taratabilirsiniz.
Taze_gebe Ysmn211 teknik konularda yardımcı olamıyoruz ki bunların anlamı nedir referansı nedir biz ne desek boş tek doğru doktor söyler doktora gidene kadR meraktan sordum dersen de inan ki bilgim yok 🤷♀️