Csknaz Kızlar emzirirken yara vs olmaması İcin neler yaptınız kullandınız emzirmeye başlamadan yada sonrasında lansinoh krem varmış ama çoğu insan fayda görmemiş var mi başka tavsiyeniz ??
Byby99 Csknaz doktorum çatlak olursa diye fito krem yazmıştı ama Allaha şükür hiç çatlama olmadı doğum yaptıktan sonra ilk emzirmeye geçmeden önce zemzem suyuyla masaj yapmıştım ondan mı bilmiyorum
Ates21 Csknaz ben gümüş kapak aldım internetten şuan 34 haftadayim dün başladım gümüş kapak kullanmaya 2 saat takıp çıkarıyorum lansinoh krem de aldım onu da akşamları yatarken sürüp yatıyorum inşallah fayda sağlar
Ysmmmnn Csknaz ayva çekirdeğini suya kıy o jeli sür yada has zeytin yağı sür havalandır göğüs uçlarnı bşde bebeğinin doğru emdiğinden emin ol doğru emdiği zaman yara olmuyor
Heather Csknaz ben gördüm fayda. Öncesinde kullanmadım çünkğ 7. Ayda sıvı geldi memeden dr kullanma bişey erken doğumu tetikler dedi. Sonrasında emzirrken yani lansinoh ve avent göğüs kalkanı. Olmasaydılar olmazdı yani o kadar parçamdı arkadaşlar🤣
arzubldk Ates21 benim çevremde o kremin etkisini gören çok oldu bende aldım ondan 6. Aydan itibaren süreceğim her gün
Csknaz Benim doktorum da göğüs kalkani önerdi kızlar bakalım bende alicam yine de krem insallah faydası olur haftaya doğumum var bakalım 🙏
Ebrumihrimah Csknaz lansinoh bende hiç bir işe yaramadı Doğru emzirme tekniği ile yaralarım hafifledi